Tuesday, October 2, 2018

7 MANFAAT ZINC PLUS YANG BUAT RAMAI TERTUNGGU-TUNGGU

Zinc ialah sejenis mineral penting yang sangat sikit dalam badan kita tapi ia sangat penting . Zinc ialah komponen yang ada dalam 200 lebih enzim dalam badan kita. 



Mesti korang tak caya kan baca tajuk ni. Tapi memang siyes weh ramai yang tak sabar tunggu kemunculan Zinc Plus sebab dah tau manfaat Zinc boleh bagi .

Jadi Mek D nak kongsikan 7 manfaat Zinc Plus yang buat ramai tertunggu-tunggu tapi korang belum tahu . Jom teruskan membaca.



7 MANFAAT ZINC PLUS

1) Menyokong kesihatan kognitif

- Bantu tingkatkan daya ingatan
- Menyokong proses pembelajaran
- Mencegah penyakit berkaitan dengan usia seperti parkinson dan alzheimer.

2) Menyokong sistem reproduktif yang sihat

Kajian menunjukkan ia meningkatkan FUNGSI ,KUALITI, KUANTITI sperma untuk KESUBURAN LELAKI .

3) Menyokong tenaga dan stamina

- Membantu menggalakkan kekuatan otot dan daya ketahanan badan.
- Otot sihat dan kuat.

4) Kesihatan imun

- Bantu aktifkan sel-sel imun.

5) Menyokong rambut yang sihat

- Menggalakkan rambut yang lebih lebat dan sihat.
- Untuk masalah rambut gugur.

6) Kulit yang sihat

Kulit yang lembut, bantu legakan kulit yang sensitif.

7) Penyembuhan luka

-Bantu menghasilkan sel yang baru
- Cepatkan proses penyembuhan luka




TANDA-TANDA KEKURANGAN ZINC

1- Selalu demam dan selsema.
2- Terdedah kepada jerawat di usia dewasa.
3- Mengalami kehilangan rasa atau Bau.
4- Kehilangan selera makan .
5- Luka lambat sembuh.
6- Mengalami cirit-birit yang kerap .
7- Keinginan seks yang rendah .
8- Sejarah bilangan sperma yang rendah .
9- Mempunyai bintik putih di kuku.
10- Mempunyai lebih banyak tompok botak di kepala .

Haaa . .Korang dah baca kan. Ada tak tanda-tanda kat atas ni? Kalau korang tick lebih dari 3 tu tandanya badan korang perlukan Zinc tambahan.

SIAPA PERLUKAN ZINC

1- Golongan yang berdiet.
2- Mereka yang mahukan lebih tenaga dan stamina.
3- Pasangan yang cuba untuk dapatkan zuriat .
4- Sesiapa sahaja yang mahu mengekalkan kesihatan kognitif .
5- Mereka yang mempunyai rambut dan kuku yang rapuh.



KEISTIMEWAAN ZINC PLUS SHAKLEE

Zinc complex yang lama mengandungi alfalfa dan tidak sesuai untuk pesakit SLE.

Zinc plus tiada alfalfa dan sesuai untuk semua orang dewasa.

1 tablet membekalkan 15mg zinc, iaitu membekalkan 100% nilai keperluan harian.

Hadir dalam bentuk zinc gluconate yang mempunyai kadar serapan yang lebih tinggi.

Ia juga 100% dari tumbuhan, sesuai untuk vegetarian.

CADANGAN UNTUK KESIHATAN LELAKI

1) ZINC PLUS + OMEGA GUARD

Untuk ketajaman minda dan kesihatan minda.
Omega 3 bantu gabungkan sel-sel neuron atau sel dalam otak.

2) ZINC PLUS + VITAMIN E

Untuk tujuan kesuburan . Vitamin E memberi perlindungan daripada serangan radikal bebas .

3) ZINC PLUS + COQ TROL

Untuk tujuan tenaga.  Ia gabungan yang membantu untuk lebih bertenaga .

Korang dah boleh tengok kan betapa banyak manfaat Zinc plus ni. Kalau ada geng dia lagi banyak kesan boleh dapat. So cepat-cepat la lembutkan jari hubungi Mek D. Ni nombor Mek D 0179051711.


No comments:

Post a Comment