Wednesday, August 1, 2018

CARA SINGKIRKAN JERAWAT SERTA PARUT DENGAN BERKESAN DAN SELAMAY

Bila muka berjerawat dan berparut mesti rasa stress sangat kan. 
Nak jumpa orang pun segan. 

Mek D nak kongsikan cara singkirkan jerawat serta parut dengan berkesan dan selamat dengan korang ni. 

Mek D yakin korang akan berpuas hati sebab bukan setakat jerawat je hilang tapi kesihatan badan pun terpelihara. 

Jom baca kisah Mira yang dulunya bermasalah teruk tapi sekarang dan cantik gebu. 




Assalamualaikum.. ni Mira nak share testimoni Mira sendiri selepas gunakan Vivix & ESP secara konsisten.

Ni masa belum ambik Youth nih..

Nanti, later2 pulak share testi after Youth pulak๐Ÿ˜Š. Dipersilakan share..

.............................................

JERAWAT MIRA -
HILANG SELEPAS AMBIK VIVIX

Ni testimoni Mira setelah konsisten 3 bulan ambik Vivix.

'Jerawat mira' atau kak Mia anak sulong Mira selalu panggil 'jerawat mama'.

Kalau dia nampak orang jerawat besar kat pipi pun dia selalu panggil "tu macam jerawat mama".

Stress mama dia๐Ÿ˜‚

Pada mulanya.. Muka Mira breakout teruk lepas cuba satu skincare ni. Sampai segan jugak bila ramai yang tanya kenapa dengan muka Mira.

Hampir setahun jugak muka Mira teruk breakout macam tu. Dah cuba macam2 skincare pun Mira masih tak puas hati.

Sebabnya jerawat memang jadi kawan baik.
Muka selalu berminyak walaupun lepas basuh muka.

Nampak jelas bercapuk-capuk bila pakai bedak.

Bahagian pipi dan hidung memang selalu naik jerawat yang merah-merah. Inflammed.

STOP SEMUA SKIN CARE

So Mira stop semua skincare, dan fokus pemulihan dari dalam.

Sebab jerawat pun indikasi masalah dari dalam yang tak sihat.

Lepas konsisten ambik Vivix dan ESP selama 3 bulan...

Dalam sebulan ambik Vivix dah nampak jelas merah-merah jerawat dah berkurang.

Bila masuk bulan kedua Mira nampak banyak perubahan baik. Alhamdulillah.

Seterusnya pada bulan ke3 ni lah Mira nampak jerawat memang susah dah nak naik.

Liang pori semakin kecil. Kulit pun makin cerah dan parut-parut kawah yang dalam tu pun dah makin 'cetek' hehe.

Sape tak senang hati bila muka dah kembali ok.

Lepas ni memang Mira kena jaga-jaga untuk ambik sebarangan skincare.

Ni ShakleeEffect Mira.. memang puas hati sesangat!!๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘

Alhamdulillah.. syukur sangat. Bila bab muka dah ok.

Lega dan boleh fokus untuk perkara lain..๐Ÿ˜Š

#vivix dan #ESP

No comments:

Post a Comment