Tuesday, August 7, 2018

BERAT TURUN 8KG DAN SAKIT LUTUT PULIH LEPAS AMALKAN VIVIX

BERAT TURUN 8KG DAN SAKIT LUTUT PULIH LEPAS AMALKAN VIVIX

.
Asalnya dulu pertama kali anie beli VIVIX adalah untuk makan sendiri. Tapi lepas tengok mak tak macam biasa, kurang bergerak macam selalu. Rupanya mak tengah sakit lutut, sampaikan mak terpaksa solat duduk, nak bergerak ke sana sini pon susah. Bayangkanlah tengok muka mak menahan sakit, bila nak ubah kedudukan dari duduk kepada berdiri, sedih sangat. Anie pun terus hadiahkan VIVIX tu untuk mak.



.
Alhamdulillah dua minggu mak konsisten minum VIVIX, mak dah rasa kurang sakit. Mak memang seorang ibu yang aktif. Jenis tak boleh duduk diam je walaupun umur dah 58 tahun. Berita yang paling best buat anie ialah mak dah boleh sembahyang seperti biasa, tak perlu duduk lagi. Boleh la pergi masjid berjemaah.

.
Sebulan mak amalkan VIVIX, masa tu Aidilfitri, mak bagitahu berat mak turun hampir 8kg. Patutlah ramai sedara mara dan kawan-kawan mak yang tegur mak nampak kurus, makin lawa. Apa rahsianya? Mak pon jawab “minum la VIVIX”.😍

.
Itulah kisah pertama anie tentang VIVIX. Bersyukur sangat mak memang tiada masalah kesihatan lain. Sehingga sekarang, mak masih lagi konsisten minum VIVIX. Tiada lagi masalah sakit lutut. Terima kasih Allah. Terima kasih shaklee.

---------------------------------------------------------------------
Alhamdulillah inilah kesan yang cik Annie alami sendiri sejak amalkan Vivix.
Memang Vivix sangat membantu untuk menurunkan berat badan.

No comments:

Post a Comment