Tuesday, June 12, 2018

VIVIX UNTUK MAK

VIVIX UNTUK MAK
------------------



Kalau nak cerita pengalaman sendiri memang banyak jugak dengan Vivix ni.
Tapi kali ni Mek D nak ceritakan kisah mak yang ambil Vivix masa kaki berkudis akibat kencing manis.

Selalunya Mek D baca je testimoni orang lain yang cakap luka cepat sembuh. Bila fikir balik benda ni.
"Betul ke boleh kering luka dengan cepat? "

Sebab kalau tengok kudis dekat kaki mak yang bengkak dan berair tu, pergi hospital memang kena cuci luka tiap-tiap hari jugak rasanya.

Sebab bengkak tu, kalau ikut masa Mek D balik rumah dah seminggu lebih sampai mak tak boleh nak berjalan. Jadi bila fikir balik, Vivix je yang Mek D rasa boleh bantu mak yang ada kencing manis.

So, Mek D memang suruh mak minum Vivix tiap-tiap hari sambil tu Mek D cuci luka tu dengan Basic H dan sapu dengan krim herbal blend jugak.

Dalam masa 3 hari je dah boleh nampak perubahan pada bengkak kaki mak. Bengkak dah makin surut dan isi bahagian kudis pun dah mula TUMBUH ISI yang baru. Nampak warna pink cantik isi dia.

Alhamdulillah bila dah cuba untuk diri dan keluarga sendiri, Mek D boleh nampak betul-betul manfaat Vivix sama macam yang Mek D baca sebelum ni.

Hanya yang pernah sakit je akan betul-betul menghargai kesihatan. Ye tak?

#gorgeous12

No comments:

Post a Comment