Monday, June 25, 2018

PERBEZAAN DETOKS SHAKLEE DAN DETOKS BIASA

Bila sebut pasal detoks mesti pakat ingat detoks usus je. Lepas tu pergi samakan pulak DETOKS Shaklee dengan detoks lain yang pernah diorang buat. Sebenarnya detoks Shaklee tak sama dengan yang lain.



Jom kita tengok perbezaan detoks Shaklee dengan detoks biasa. Bila dah tahu dan alami sendiri, baru boleh cakap detoks ni sama ke tidak.

Segelintir orang yang tak faham bagaimana detoks Shaklee berfungsi, menghentam detoks Shaklee seolah-olah sama dengan detoks minum air lemon seminggu tu..:

Lain ya kawan-kawan, memang tak sama lansung. Kalau tak percaya boleh tengok bawah ni.

Detoks Shaklee bukan “acah-acah buang toksin sebab tak tahu kulit, peparu, hati, usus, ginjal kerjanya buang toksin”, tapi ada beberapa perkara dalam DETOKS SHAKLEE ni.

(1) Reset pemakanan dengan memberikan makanan sihat yang tinggi nutrisi kepada tubuh. Detoks pemakanan harian. Processed foods semua tolak tepi. Nak tolak tepi gitu-gitu je bukan senang, tapi bila follow program detoks Shaklee, insya-Allah  tekak pun rasa tak lalu dengan makanan rapu, tinggi gula, etc.



(2) Detoks peti simpanan makanan. Selama ni kalau penuh dgn susu pekat, makanan proses, macam-macam jenis gula.. now penuhkan dengan sayur, buah, fresh foods.

(3) Detoks otak yang asyik nak rehat guling-guling kepada buat simple exercise, set masa untuk bersenam walaupun dalam rumah.

Program Detoks Shaklee adalah hasil dari kajian dari pakar-pakar termasuk Dr Bruce Daggy yang berpengalaman lebih 30 tahun membuat kajian dalam bidang nutrisi dan penyakit metabolik, bukan upline-upline yang reka...



*order set Detoks Shaklee tanpa was-was.

No comments:

Post a Comment