Saturday, May 26, 2018

YOUTH SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KULIT DAN PERINGKAT UMUR

Kalau Mek D sendiri tak gunakan YOUTH, Mek D susah juga nak percaya yang YOUTH sesuai untuk semua jenis kulit dan peringkat umur. Bila sendiri dah pakai, dalam masa sebulan je dah boleh nampak beza. 


Kalau tak percaya korang boleh tengik sendiri beza dia sebelum dan selepas guna. Mek D jenis kulit muka berminyak dan kering. Lepas tu Mek D sendiri tak perasan ada jeragat dekat pipi. Bila dah pakai dalam seminggu, kawasan ada jeragat tu makin cerah. Tu yang Mek D perasan ada jeragat di pipi Mek D. 


Yang ni pulak salah seorang dari pengguna YOUTH yang ada masalah kulit kusam. 
Boleh nampak selepas 2 hari yang kulitnya nampak makin cerah dan berseri. Tu baru pakai 2 hari. 
Kalau pakai 2 bulan ,3 bulan mesti lagi berseri kan. 



Gambar ini pula dari seorang customer yang berumur 50-an. Sebelum guna YOUTH terdapat banyak garis halus, bintik hitam serta tona kulit tidak sekata. Namun selepas gunakan YOUTH, masalah yang dialami sebelum tu dah makin baik. 


Ini pula untuk yang berumur 20-an dan telah menggunakan YOUTH. Tujuannya untuk atasi jerawat dan parut akibat breakout. Dan alhamdulilah selepas 12 hari boleh nampak kepada kulit mukanya dah jadi makin baik. 

Jadi memang terbuktilah YOUTH sesuai untuk semua jenis kulit dan peringkat umur. 

No comments:

Post a Comment