Thursday, April 19, 2018

SERUM TERBAIK UNTUK TEGANGKAN KULIT MUKA

Ramai yang tahu serum  membantu untuk tegangkan kulit muka. Kali ni Mek D nak kongsikan dengan korang tentang serum terbaik untuk tegangkan kulit muka. Sebelum tu, korang kena tengok dulu gambar bawah ni elok-elok. 


Atas ni memang gambar Mek D sendiri. Mek D nak kongsikan pengalaman Mek D gunakan serum terbaik untuk tegangkan kulit muka ni. 

Kalau korang perasan, gambar Mek D pakai shawl oren tu memang boleh nampak jelas double chun bawah dagu Mek D tu.. Mek D ingatkan double chin tu hanya disebabkan lemak je. Tapi rupanya bila kulit kita kurang anjal, makin senang nak ada double chin. 

Dan gambar Mek D pakai shawl purple tu nampak beza dekat bahagian bawah dagu tu. Mungkin juga sebab berat dah berkurang, tapi kawan Mek D cakap kulit muka Mek D nampak lebih tegang tak menggeleber. Ini hasil selepas 23 hari Mek D gunakan serum terbaik untuk tegangkan kulit muka ni. 

Korang nak tahu tak serum yang Mek D gunakan? 
Jom tengok bawah ni. 

Haaaaa... Inilah serum terbaik untuk tegangkan kulit muka yang Mek D gunakan. 
Meh Mek D cerita serba sedikit tentang serum Best ni. 

YOUTH ACTIVATING SERUM
Youth Activating Serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. 
Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan YOUTH Complex kami yang berkesan, ia menggalakkan penghasilan kolagen danpembaharuan pada peringkat sel, membuatkan kulit anda berkelakuan lebih muda untuk mencapai keremajaan dan keserian terunggul.


No comments:

Post a Comment