Tuesday, April 17, 2018

PRODUK KULIT UNTUK JERAGAT

Bila disebut pasal jeragat, memang tak dapat dielakkan oleh kaum wanita. 
Lagi-lagi sekarang sebab pendedahan terhadap macam-macam jenis kosmetik, ia boleh menyebabkan berlakunya pigmentasi atau jeragat. Semakin meningkat umur, semakin tinggi risiko untuk tumbuh jeragat. 


Kalau dilihat pada gambar ni, ini adalah antara kawasan yang sering dan mudah dinaiku jeragat. Iaitu di bahagian pipi muka. Jeragat mula terhasil dari bawah kulit akibat dari keradangan sebab melanosit aktif. Jika terus dibiarkan memang akan menyebabkan jadi makin teruk dan kulit kelihatan kusam. 

Tapi pada gambar bahagian bawah pula, kelihatan kulit muka sudah semakin cerah sebab jeragat dah semakin berkurang.  Sebab beliau dah mula gunakan produk kulit untuk jeragat. 


Yang ni memang nampak jelas yang jeragat penuh dekat muka kan. Untuk masalah jeragat teruk macam ni, pengguna perlu suplemen untuk rawat dari dalam selain  dari menggunakan produk kulit untuk jeragat. 

Bila dirawat dari dalam, produk kulit untuk jeragat akan membantu untuk membersihkan jeragat dari luar. Bila dalam dan luar terjaga, barulah kesan boleh nampak dalam masa yang singkat. 

Jom tengok bawah ni kalau nak tahu tentang produk kulit untuk jeragat. 

Haaaaa..  Inilah dia produk yang tengah viral sekarang ni. Produk kulit untuk jeragat ni memang sangat membantu dan berkesan untuk perangi jeragat. Banyak sangat kegunaan produk Youth ni sebab sesuai untuk semua jenis kulit. Kalau tak percaya, kenalah cuba dulu. Kalau berminat nak cuba hubungi je Mek D anytime okay. 


No comments:

Post a Comment