Friday, April 20, 2018

5 KELEBIHAN YOUTH BERBANDING SKINCARE LAIN

Youth dah viral? Betul ke ni?  Betul la, kalau tak betul takkan ada yang pakat bercakap tentang Youth. 
Nak tahu tak kenapa Youth ni boleh viral hanya dalam tempoh sebulan je dalam pasaran? 
Mek D nak kongsikan 5 kelebihan Youth berbanding skincare lain. 

1. Kajian selama 8 tahun

Pernah tak dengar syarikat yang buat kajian selama 8 tahun semata-mata nak hasilkan produk skincare? Kalau ada mai tunjuk bukti kat Mek D. Tapi korang perlu tahu yang pihak Shaklee memang buat kajian selama 8 tahun sebelum keluarkan Youth ni ke pasaran. Walaupun dah buat kajian 8 tahun, nak masuk pasaran Malaysia tetap perlukan kelulusan pihak KKM juga. 

2. Bebas dari 1500 bahan kimia berbahaya 

Yang ni memang terbukti okay, bukan saja-saja cakap bebas bahan kimia. Sebab Youth skincare memang menggunakan bahan semulajadi yang premium untuk dihasilkan. Tak perlu risaukan lagi dengan merkuri yang boleh beri kesan pada kulit pada masa akan datang. 

3. Berkesan dalam tempoh masa singkat. 

Yang ni memang Mek D sendiri dah rasai. Mek D akan kongsikan testimoni pengguna yang bagi feedback positif walaupun dalam masa singkat. 


4. Sesuai untuk semua jenis kulit

Biasanya kita tengok pencuci muka untuk masalah jerawat. Ada yang sesuai untuk kulit berminyak sahaja. Dan ada jugak untuk kulit kering sahaja. Tapi dengan Youth, semua jenis kulit boleh gunakan satu pencuci muka je kulit berjerawat ke, berminyak ke, kering ke, pakai je yang satu ni. Memang akan sangat membantu. 

5 . Jimat

Kenapa Mek D cakap jimat? Sebab korang bukan saja dapat kongsikan dengan pasangan korang. Tapi 1 set Youth skincare ni boleh digunakan selama 4 bulan lebih. Betul ke 4 bulan lebih? Ye betul la, bukan habis dalam tempoh masa sebulan. 

So, inilah 5 kelebihan Youth berbanding skincare lain yang Mek D boleh kongsikan dengan korang. Kalau nak juga rasa kesan hebat dia, wajib beli sebelum kehabisan stok lagi. 


No comments:

Post a Comment