Tuesday, March 27, 2018

7 Kelebihan Set Penjagaan Kulit Youth


Mek D yakin semua dah tahu tentang Youth kan. Maklum la sekarang ni tengah hangat diperkatakan oleh semua yang dah gunakannya. Jadi kali ni mek D nak kongsikan 7 kelebihan set penjagaan kulit Youth yang wajib diketahui bagi yang belum guna Youth.  Jom tengok dekat bawah ni ye. 

1. Youth dihasilkan selepas 8 tahun kajian dan mempunyai 8 paten & paten-pending. 8 tahun bukan satu tempoh yang singkat okay. Kalau bersalin, anak dah masuk sekolah darjah 2 pun. 

2. Youth terbukti melalui kajian klinikal bebas darpada 1500 bahan kimia berbahaya. 
Tak perlu risau pasal paraben atau bahan kimia yang boleh menyebabkan kanser tau. 

3. Sesuai untuk semua lapisan usia dan semua jenis kulit. 
Biasanya kita dengar ada pencuci muka untuk kulit berminyak, untuk kulit berjerawat. 
Tapi Youth sesuai untuk semua. Syoknya la. 

4. Keputusan ujian klinikal menunjukkan 100% wanita yang menggunakan Youth memiliki kulit yang lebih muda. Diulangi ujian klinikal bukan melalui rasa atau sentuhan. 

5. Youth adalah 100% vegan, iaitu tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan. Jadi tak perlu risau tentang ada bahan yang tak halal ke apa sebab vegan. 

6. Produk Youth bebas kekejaman ke atas haiwan. Ia tidak menjadikan haiwan sebagai ujian sebaliknya diuji oleh pemilik Shaklee sendiri. 

7. Youth juga bebas gluten. 

Rasa-rasanya boleh tak korang jumpa set penjagaan kulit lain yang mempunyai 7 kelebihan macam set penjagaan kulit Youth ni. 

No comments:

Post a Comment