Sunday, October 15, 2017

KUDIS BERANSUR SEMBUH DENGAN KRIM PELBAGAI GUNA

Kulit kanak-kanak ni kadang-kadang sensitif jugak.
Kena gigit nyamuk sikit pun boleh jadi tinggal parut hitam.
Lepas tu mula la berjangkit dekat kawasan lain.
Kesian kan kalau ada kudis sebab gatal. Miang je satu badan.
Untuk entri kali ni Mek D nak kongsikan kisah seorang kanak-kanak
yang kudis beransur sembuh dengan krim pelbagai guna.



[KUDIS BERANSUR SEMBUH DENGAN CEPAT SELEPAS AMALKAN HERBAL BLEND SHAKLEE]
.

Kira-kira 2 bulan lepas, Aqeef macam kene kudis . Habis satu badan naik bintik-bintik besar mcm chicken pox.
.

Gatal sangat dan dia tak tahan jadi setiap masa menggaru sahaja. Doktor kata sebab eczema dia jugak. Eczema dia mmg agak terkawal sebelum ni. Sedikit kat leher kalau terlalu berpeluh.
.

Kesian sangat sebab satu badan kena, muka je takde. Memang dah macam chicken pox je rupa dia.
.

Dan lagi menyedihkan lagi, baju dan seluar memang penuh dengan kesan darah. Sampaikan cikgu tegur dan ada yang kasi pelbagai petua.
.

Ibu ikhtiar dengan Herbal Blend.

Ibu istiqomah kan diri, sapu Herbal Blend pagi petang kat seluruh badan Aqeef, ayah pun sentiasa pastikan kuku dia pendek supaya tidak la teruk kesan kalau dia menggaru lagi.
.

Nampak perubahan yang besar dah. Tak aktif dah kudis tu, takde dah peristiwa berdarah, cuma meninggalkan parut la sebab memang agak teruk dia menggaru dulu. Sekarang misi nak menghilangkan parut pulak.
.

Sebenarnya, semasa kami bawa jumpa doktor, doktor ada beri ubat makan dan ubat sapu tetapi tiada perubahan. Mujur ada alternatif lain dan ya, ini salah satu #ShakleeEffect keluarga kami.

No comments:

Post a Comment