Monday, September 4, 2017

TIADA LAGI BEKAS JERAWAT YANG MENYEBABKAN MUKA BERKAWAH





[SAYA DAN JERAWAT JUGA BEKAS JERAWAT]
.

Jerawat tumbuh sejar dari remaja, dari 2002 first time datang kat Taiping, tak tahan dengan cuaca panas, muka teruk di penuhi jerawat. Masa tu tangan geram dan gatal nak picit setiap kali jerawat nanah keluar.
.

Sudahnya, bekas kawah tu dan parut hitam kekal la sampai 2011 kenal produk Shaklee ni. Tujuan utama untuk kecerdasan badan dan penyusuan susu ibu juga tambah susu badan. Tapi lain pula extranya.
.

Kulit makin okay. Jerawat malu-malu nak tumbuh dan yang bestnya alergik daging tu pun perlahan-lahan hilang dan sekarang BOLEH MAKAN DAGING dengan enaknya. Resdung semakin berkurang. Best lagi?? ? Bekas jerawat dah semakin pudar tau...
.

Mula kurang yakin yang "kawah" bekas jerawat ni tak boleh hilang.. lebih 10 tahun kot... mesti la makan masa nak baik..

Betul... Sekarang sangat-sangat sukaaa akan penjagaan dalaman ni.. ni antara yang saya juga suami amalkan...

Alhamdulillah... untuk tenaga & penjagaan kesihatan itu penting.. sebabnya? Badan kita nak pakai lama..

Cantik??? Itu EXTRA nya...
.

Korang yang ada masalah jerawat.. bekas jerawat.. panau ke... wajib cuba... bukan untuk kesan 3 hari.. tapi kesan untuk penjagaan kesihatan kita masa akan datang...
.

Hargai sihat kita terlebih dahulu, dan kecantikan luaran akan terserlah bila dalaman kita sihat...
.

Sangat sukaaaa dan teruja...

Tak pandang produk lain walaupun ada kalanya tergugat dengan iklan. Tapi fikirkan sihat No.1 dan cantik No.2. Setia dengan Shaklee. Kenapa kami setia dengan Shaklee? Adalah kerana produknya yang sangat sangat TERBAIK.

No comments:

Post a Comment