Tuesday, August 15, 2017

MENJUAL TANPA HASILKAN PRODUK SENDIRI

Kalau ditanya Mek D nak ada produk sendiri tak? Mek D pasti jawab TAK NAK.



Ingat senang ke nak hasilkan produk sendiri. Yang pasti akan melibatkan KOS yang BESAR.

Dah la kena study dulu bahan-bahan yang nak digunakan untuk hasilkan produk. Banyak masa habis dengan buat semua tu.

Dah la macam tu, produk yang baru dihasilkan tu belum tentu lagi berkesan. Kalau ada kesan sampingan dekat orang lain, diri sendiri juga yang susah.

So, jalan selamat Mek D jual je produk Shaklee. Memang terbukti SEPAMAT, BERKESAN dan sudah 100 tahun berada dalam pasaran.

Tak perlu nak peningkan diri dengan perkara yang membebankan. Korang nak join jugak ke?

#gempakbintang

No comments:

Post a Comment