Wednesday, May 3, 2017

CARA JAGA KESIHATAN SENDI UNTUK IBADAH SEMPURNA

Asal nak bergerak je mesti terasa sakit segala sendi. Kalau waktu solat lagi la kesian. Time duduk antara dua sujud dan tahiyat akhir, seksanya bila kita tengok.



Inilah masalah yang sering dihadapi oleh individu yang SAKIT LUTUT atau sakit sendi. Cuba korang cek tengok balik, mak ayah korang solat macam mana.

Kalau lah sama macam yang Mek D tulis ni, dah sampai masa untuk korang belikan SHAKLEE COLLAGEN POWDER dan VIVIX untuk berikan dekat mak ayah korang.

Bila lagi korang nak tangguhkan untuk berjasa pada mak ayah korang. Makin hari makin sedikit masa yang tinggal untuk kita bersama dengan mereka.

Jom la sama-sama kita bahagiakan dan tidak bantu orang tua kita untuk hidup lebih sihat dan dapat beribadah dengan sempurna.

Anak-anak yang bertanggungjawab takkan berkira untuk bahagiakan ibubapa. Betul tak?
Jadi sediakanlah suplemen yang terbaik untuk kesihatan dan bahagiakan ibubapa korang. Kalau tak tahu apa yang terbaik untuk mak ayah korang, boleh tanya Mek D bila-bila masa saja korang mahu.

No comments:

Post a Comment