Sunday, January 8, 2017

Terus Setia Lepas Rasai Kesan Positif

[ Terus setia lepas rasai kesan positif ]

Ini kisah benar,

ada lah seorang aunty ni dah amalkan Vivix. Alhamdulillah, kesannya positif. Tapi kemudian dia tukar ke produk Pam*** sebab ingatkan Vivix ni sama je macam minuman botani lain. Ye lah, murah sikit katanya...

Namun lepas dah cuba Pam*** tu sendiri, aunty ni cakap "eh, tak boleh ni. makan Pam*** takde apa-apa kesan. Kena Vivix jugak baru best" dan aunty ni pun kembali mengamalkan Vivix setiap hari sampai lah sekarang.



Kenapa Vivix ni Sebegitu POWER? Sampai boleh bantu merawat simptom kencing manis & macam-macam Kanser? Sebab di bacakan Yasin Malam Jumaat?

Jawapannya sebab Vivix ni ada Resveratrol yang memulihkan sel badan kita sampai ke tahap paling jauh, DNA. Takde produk lain sehebat Vivix.

Mahal?

Memang padan la dengan harga yang mahal sebab setanding dengan kualiti dan kesan yang kita boleh rasa bila ambil Vivix. Sebab peluang untuk rasa kesan Vivix tu sangat tinggi. 

Kalau ambil suplemen lain belum tentu anda boleh rasa kesan secepat ambil Vivix. Atau mungkin korang takkan dapat rasa kesan perubahan lansung. 

Jadi daripada membazir beli suplemen yang belum tentu lagi nampak kesannya, lebih baik beli Vivix terus. 

Bulan ni promosi, peluang korang nak rasa banyak benda PERCUMA terbentang luas. 

Hubungi je Mek D bila korang rasa nak oder Vivix tau. Whatsapp je Mek D anytime di 017-9051711.
In shaa Allah Mek D akan bantu korang. 


No comments:

Post a Comment