Sunday, January 8, 2017

Berat Badan Tak Turun Selepas Bersalin



[Berat badan tak turun selepas bersalin] 

Itu adalah antara salah satu dilema yang dihadapi oleh kebanyakan ibu di luar sana. Ada setengah orang cakap, bila anak menyusu badan berat badan senang nak turun. Tapi ada jugak berat badan yang tak turun. 

Masalah yang sama juga dialami oleh kak Aada. Selepas lahirkan anak ketiga, berat badan selepas bersalin memang tak turun-turun. Duk statik je dekat angka 60 lebih tu. 

Mana tak stress diknon oi, tak boleh nak dapat balik berat macam zaman anak dara. Sehinggalah suatu hari kak Aada terbaca yang RESVERATROL membantu dalam MENURUNKAN berat badan. 

Kak Aada pun tanpa buang masa terus hubungi Mek D untuk beli Vivix. Sebab Vivix mengandungi resveratrol yang sangat tinggi. 

Bila dah ambil Vivix masuk 2 botol, berat badan yang dulunya sangat LIAT nak turun telah berjaya DIBUANG. 



Bayangkan dari berat 62kg kak Aada berjaya turun sehingga ke 55kg. Best sangat woi. Sape cakap tak best berat badan turun. 

So, kalau ada ynag mempunyai masalah yang sama seperti kak Aada boleh hubungi Mek D untuk dapatkan #Vivix hari ini. 

#TuRBOVivix 
#tsunamivivix 
#MekD0179051711

No comments:

Post a Comment