Monday, October 24, 2016

STROK MENYEBABKAN PENGLIHATAN KABUR

Strok bukan sahaja menyerang bahagian badan sahaja tapi juga turut memberi kesan pada penglihatan. Seperti salah seorang pengguna yang pernah alami strok ini, beliau turut mengalami masalah rabun.

Seperti mana kita tahu, strok adalah lumpuh sementara atau lumpuh kekal, bergantung kepada usaha kita untuk sembuh.

Walaupun strok telah menyebabkan beliau menghadapi masalah penglihatan tapi beliau tak berputus asa. Hasilnya sejak mengamalkan Vivix, penglihatan beliau sudah bertambah baik.  Jom ikuti kisah beliau.

[MATA SIHAT TERPELIHARA DENGAN VIVIX]
.

Assalammualaikum...saya Hafzazuraein a.k.a Hafza Aein..Kalau anda masih ingat lagi..saya pernah tuliskan kisah suami saya yang menghidapi stroke pendarahan sehingga menyebabkan masalah pertuturan..
.

Dan mungkin tamai yang tak menyangka suami saya sekarang makin beransur pulih dari masalah itu..Alhamdulillah saya bersyukur sangat-sangat kepada Allah s.w.t, keluarga dan juga rakan2 yang lain..
.

Tapi kali ni saya nak share sikit pasal suami saya juga...yang dah consume dengan Vivix lebih setahun..untuk bantu atasi masalah stroke beliau..
.

Kebiasaanya, orang stroke ini mempunyai masalah mata kan.. Kadang-kadang sukar untuk melihat...akibat dari sel-sel yang dah mati di otak mereka.. Begitu juga dengan suami saya..
.

Pada mulanya, beliau hanya menghadapi masalah pertuturan..Tapi tidak diketahui juga menghadapi masalah mata..mungkin sebab silau..atau pun masalah saraf pada mata..
.

Kami dapat tahu bila membuat pemeriksaan susulan di bahagian Rehab di Hospital..Selepas itu, doktor menyarankan untuk melakukan pemeriksaan mata di bahagian pakar mata..
.

Tapi..apa yang memeranjatkan saya dan juga doktor mata..semua ujian mata yang dijalankan tidak menunjukkan pun beliau menghadapi masalah mata..Malah semuanya 'perfect' ...Sampaikan doktor pun berkata "Saya sendiri pun tidak dapat bacaan macam ni"
.

Ini lah hasilnya setelah consume Vivix..yang dah lebih setahun..Alhamdulillah..Dengan izin Allah s.w.t...mata suami semakin baik walaupun beliau sudah pun berumur hampir 40 tahun..
.

Malah kalau dilihat pun..tiada satu uban pun ada di kepalanya..dan kelihatan awet muda lagi..Memang terbaiklah Vivix..
.

Terima kasih Vivix kerana menjadikan saya dan keluarga semakin sihat..

#supermomshakleestory
#myvivixstory
#vivixse

No comments:

Post a Comment