Wednesday, October 12, 2016

PELUANG UNTUK DAPAT VITAMIN SHAKLEE SECARA PERCUMA

Peluang buat yang nak daftar diri sebagai ahli Shaklee.

Bukan senang tau pihak Shaklee nak tawarkan vitamin percuma untuk individu yang mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Dah la bila daftar dapat beli dengan hrga ahli yang 5%-20% lebih murah, siap dapat free vitamin yang best pulak tu. Korang juga mungkin akan layak untuk dapat bonus pertengahan bulan depan. Macam mana nak dapat bonus kena tanya saya la ye.. Hihi



Tapi tawaran ni hanya sah sehingga 15 Oktober je ye. Jom rebut peluang keemasan dari pihak Shaklee.
Dan lagi satu, kalau nak daftar tu kenalah daftar dengan agen yang aktif. Kalau tak nanti terkontang-kanting tanpa rujukan dan orang membantu. Diri sendiri jugak yang susah.

Kalau nak Mek D tolong korang, boleh hubungi Mek D bila-bila masa saja. Mek D pasti akan bantu anda. Kalau nak saya bantu korang untuk buat bisnes pun saya akan bantu jugak. Asalkan korang memang betul-betul nak dan nak bantu diri korang sendiri.

#cintaturbo6

No comments:

Post a Comment