Tuesday, September 13, 2016

SET VITAMIN KEGEMARAN MEK D


Set Vitamin Kegemaran.

Kalau tengok dalam gambar ni hanya ada #Alfalfa,#Vivix#ESP#VitaC dan #VitaE je. Tapi saya sebenarnya dah cuba banyak lagi suplemen Shaklee yang ada. Boleh dikatakan semua suplemen yang saya sendiri dah cuba saya suka. Sebab setiap satu tu mempunyai fungsi masing-masing.

Yang paling saya ingat dan kenang jasanya adalah #Alfalfa. Kerana saya mula berkenalan dengan Shaklee dengan suplemen ni. Siap ada healing crisis tu. Untuk healing crisis saya akan ceritakan di lain hari. Hehe.

Betul lah bagai dikata, tak kenal maka tak cinta. Bila dah kenal memang susah nak berenggang dah.

#tsunamishaklee
#tsteam3
#Diana0179051711

No comments:

Post a Comment