Tuesday, February 17, 2015

Sebotol Basic H Setiap Rumah Membuat Kerja Membersih Lebih Mudah

Sejak dua menjak ni pembersih Basic H menjadi sebutan ramai. Kenapa ye? Bila dah ramai duk bercakap, maka bermulalah episod saya menggunakan Basic H juga di rumah saya sendiri. Selagi saya sendiri tak cuba, saya takkan tahu keberkesannya. Betul tak? Sebelum tu, jom saya perkenalkan dulu apa benda Basic H ni.

Seperti yang anda semua dapat lihat, dalam gambar di atas ni. Inilah Basic H yang saya cakapkan tadi. Kecil je kan botolnya. Kecil bukan sebarang kecil taw, boleh guna untuk bersihkan ribuan benda di rumah anda. Tak percaya? Kenalah cuba.


Ini salah satu kegunaan Basic H yang saya praktikkan di rumah saya. Sebelum ada Basic H, nak bersihkan kasut anak buah saya Syaza bagi bersih macam kasut baru, punyalah susah. Jenuh jugak nak sental kasi bersih, tapi takde la nampak putih berseri macam baru.

Tapi bila dah ada orang cakap Basic H ni memang mempunyai banyak fungsi, saya pun apply la dekat kasut anak buah saya. Caranya mudah je, titiskan 2 ke 3 titik Basic H ke dalam air, kemudian rendamkan kasut tersebut lebih kurang 2 jam, dan hasilnya setelah kering kasut nampak berih tanpa kapur. Memang kerja jadi lebih mudah.

Ada bnayk lagi fungsi Basic H seperti bersihkan karat, arang pada periuk atau kuali, kurangkan kesan calar dan macam-macam lagi. Nanti anda boleh cuba sendiri. Yang paling saya suka guna Basic H ni sebab ia tidak mengandungi toksik seperti peluntur Clorox. Kira selamat lah kulit dan tangan saya. Saya dah cuba dan rasai kehebatannya. Anda bila lagi. Harganya pun murah sangat.


===================================================================
Saya adalah NORDIANA OMAR, pengedar sah Shaklee. Boleh membuat penghantaran secara terus di sekitar Rantau Panjang, Pasir Mas dan Kota Bharu. Anda boleh hubungi saya di 017-9051711.

No comments:

Post a Comment