Tuesday, September 9, 2014

SYAZA DAN MEALSHAKE MEMANG TAK DAPAT DIPISAHKAN

Alkisah bermula apabila saya mencari inisiatif untuk MENINGKATKAN selera makan anak saudara saya (anak arwah kakak) yang paling kecil. Kemudian baru saya teringat yang MEALSHAKE Shaklee mampu tambah selera dan membekalkan sumber vitamin yang cukup untuk badan.Maka saya pun belilah Mealshake untuk diberikan dekat anak buah saya.


First day beli.Rutin Syaza balik dari sekolah biasanya saya akan paksa suruh Syaza makan lepas dah siap mandi. Untuk hari tu lepas makan saya sediakan Mealshake juga untuk diminum lepas makan.Memang macam tu cara minum Mealshake bagi tambah selera, kena minum lepas makan. So Syaza minum lah dengan nikmatnya sebab rasanya yang sangat best.

Bila dah cuba minum sekali tu, esoknya tak payah kita paksa minum.Dia sendiri yang request nak minum Mealshake. Siap request suruh buat pekat baru rasa lagi syok katanya.Macam-macam la Syaza sorang ni.


Seminggu berlalu, selera makan Syaza makin bertambah.Sampai muka pun dah bertambah tembam.Alhamdulillah Allah temukan jalan untuk saya tingkatkan selera makan anak buah saya. Dah tak perlu nak paksa makan lagi.Sekarang memang pantang nampak tin Mealshake mesti mintak nak minum.Tapi takde la saya bagi sebab kena minum ikut sukatannya. Malah antibodi pun makin kuat.Jarang sangat nak kena demam sekarang ini.

Kepada anda yang dekat kuar sana dan punyai masalah sama macam saya, boleh lah cuba Mealshake.Hubungi saya di 017-9051711.




No comments:

Post a Comment