Tuesday, September 23, 2014

AKIBAT SUKA SANGAT MINUM ESP

Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee memang sudah hangat diperkatakan sekarang ni kan. Tapi mungkin ada juga yang belum kenal dengan ESP. Untuk entri kali ini,saya ingin kongsikan kesan daripada suka sangat minum ESP ini dengan anda dekat luar sana.

Pada bulan pertama saya mula berkenalan dengan produk Shaklee, saya terus tambahkan ESP sebagai salah satu suplemen untuk saya sendiri. Tujuan ambil ESP adalah untuk rawat masalah kulit yang
saya alami sejak dari kecil lagi. Selain ESP ada jugak suplemen untuk kulit yang lain,tapi untuk entri ini saya hanya nak fokuskan dengan ESP.

Pada minggu pertama amalkan ESP setiap pagi,perubahan pada kulit masih belum saya rasa lagi.Tapi ada kesan lain pulak yang saya rasakan. Perut saya RASA KENYANG je bila saya minum ESP ini, lagi la saya suka.Sebab saya memang dalam usaha nak turunkan berat badan. Kemudian barulah saya tahu yang ESP merupakan sumber PROTIN yang boleh membantu membina otot supaya TAK MENGGELEBER bila kita dah kurus nanti.Suka sangat okey :).

Lagi satu, sejak saya amalkan ESP setiap pagi, badan saya rasa cergas je sepanjang hari. Tak ada rasa nak tidur siang. Kalau dulu, sebelum amalkan ESP siang mesti nak tidur bila badan dah kepenatan. Alhamdulillah ESP membantu untuk BOOST UP TENAGA sepanjang saya mengamalkannya setiap hari.

Masuk minggu ketiga add on ESP sebagai suplemen saya, dah ada orang mula tegur kulit saya makin gebu dan pinkish. Warna kulit pun cerah sekata. Yang ini rahsianya adalah saya gunakan ESP sebagai MASKER. Jangan tak tahu pula yang ESP Shaklee boleh dibuat masker. Sama ada dicampur dengan Vitamin C, Vitamin E atau Alfalfa Complex. Seronok sangat rasa lepas pakai masker sebab kulit rasa lembut je.

Selain itu parut dan stretch mark juga makin pudar setelah saya ambil ESP dalam menu harian saya. Saya perasan bila bekas jerawat dekat muka makin pudar dan kesan merekah dekat peha makin hilang. Malah tumit kaki yang pecah akibat tumit terkena direct pada simen pun makin hilang. Inilah akibat terlalu suka minum ESP. Memang syok habis. Tak rugi anda add on sebagai suplemen anda juga tau.

Hubungi Diana | 017-9051711
COD : Rantau Panjang dan Pasir Mas
ID : 1067854

No comments:

Post a Comment