Thursday, May 1, 2014

KHASIAT MEALSHAKE SHAKLEE

15 Kebaikan Mealshake Shaklee Untuk Kanak-kanak 

Hari ni nak cerita sikit pasal mealshake shaklee. Eh, bukan sikit. Rasanya memang banyak entri saya pasal Khasiat Mealshake untuk kanak-kanak ni. Betapa saya dan ibu-ibu lain amat bersyukur kepada Allah S.W.T ditemukan dengan Mealshake Shaklee ni.





Apa yang BEST SANGAT pasal Mealshake Shaklee. Banyak sebenarnya khasiat Mealshake Shaklee untuk anak-anak. Al maklumlah, anak-anak zaman sekarang ni kebanyakannya duduk kat nursery dan dah masuk taska dari kecil lagi. Jadi mereka ni mudah sangat terdedah dengan jangkitan penyakit yang berulang-ulang kali kena balik seperti batuk dan selesema. Memang top 3 penyakit berjangkit di kalangan kanak-kanak

Itu je ke???

Tak...Ada Lagi.


15 Kebaikan mealshake untuk kanak-kanak yang ibu patut tahu adalah:

*Kurangkan Ekzema
*Untuk Tumbesaran
*Untuk Perkembangan Minda
*Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
*Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
*Untuk Anak kekal aktif
*Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
*Meningkatkan berat badan anak
*Membantu anak fokus
*Membantu kurangkan kekerapan asthma
*Mengatasi masalah sembelit pada anak
*Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
*Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
*Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
*Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu


Berapa harga Mealshake Shaklee ni?.. Rm 113 je untuk satu tin mealshake seberat 455gm.. Mahal sangat ke?...Kalau u olls nak tahu...

Aturan makan mealshake Untuk kanak-kanak sehari bagi satu sudu kecik je.

JADI SANGAT MENJIMATKAN WANG ANDA.!!!!!

Mana nak?..Laburkan duit tiap-tiap bulan kat klinik..Tengok anak nangis-nangis makan ubat setiap kali. Lepas makan ubat lembik tidur je sepanjang hari. Sebab ubat tu ada dadah jadi anak  tidur disebabkan dadah..kesian kat anak-anak taw...

Bayangkan pulak tetiap bulan jatuh sakit. Macam mana berat badan anak nak naik kan?. Selera makan pun asyik terbantut je.

Tambah pulak anak-anak kita ni tengah seronok bermain sesuka hati diorang jadi mereka tak peduli sangat soal kebersihan. Tak sedar tangan kotor termasuk dalam mulut, tak basuh tangan. Kesat-kesat je kat baju. Anak-anak kita tak kisah pun kawan-kawan dia tengah selesema, batuk..elok je diorang main sama-sama. Tau-tau lepas dua hari  dah demam berjangkit dengan kawan. Mak bapak pun terpaksa ambil cuti jaga anak. Kan best kalau cuti tu kita dapat jimatkan bawak anak pegi bercuti, buat aktiviti bersama dengan anak-anak.


Berminat nak cuba Mealshake untuk anak-anak anda??

SMS/WASSUP : 017-9051711 (DIANA)

No comments:

Post a Comment